Kaip mityba įtakoja gyvenimo kokybę

Esame įpratę valgyti negalvodami. Pusryčiai, priešpiečiai ir vakarienė tarsi ritualai, kurie mus lydi nuo vaikystės. Dažnai kartojame valgymo įpročius, kurie buvo įprasti tėvų šeimoje, ir mes juos tęsiame nesąmoningai.

Be to, spartėjantis gyvenimo tempas palieka vis mažiau laiko atkreipti dėmesį į mitybą: dažnai valgome keliaudami/ automobilyje, darbo metu dėl trumpų pertraukų, pasirenkame nesveiką maistą, pusryčiaudami skaitome naujienas telefone, vakarieniaudami – žiūrime televizorių ar vėl į telefoną.

Valgymas daugiau nei 50% lemia ilgalaikę mūsų sveikatą, sergamumą blogiausiomis šimtmečio ligomis ir kasdien ženkliai paveikia mūsų energiją ir efektyvumą.

Už savo mitybos klaidas mes sumokame ne tik savo pinigais, bet ir sveikata.

Maistas suteikia energijos ir statybinių medžiagų kiekvienai mūsų kūno ląstelei. Jei kūnas negauna pakankamai maistinių medžiagų, sutrinka medžiagų apykaita ir kenčia mūsų sveikata.

Ironiškas, bet galite valgyti pakankamai ir net daugiau nei norma, bet ne tai, ko jums reikia. Taip susidursite su tam tikrų maistinių medžiagų trūkumu, kas lems blogą savijautą, emocinę, psichologinę ir fizinę savijautą.

Dažnai pacientai, apsilankę pas gydytoją ar dietologą, paklausti, kaip jie valgo, atsako: „Puikiai!“ arba „Gerai“.

Tačiau pradėjus klausti patikslinančių klausimų, paaiškėja, kad „gerai“ reiškia pakankamą kiekį tradicinio maisto: salotas, gausiai pagardintas majonezu, koldūnus, pyragus, privalomas bulves su dešrelėmis ir pan.

Tokiame maiste sveikatos nėra…

Maistas vaidina pagrindinį vaidmenį mūsų sveikatai: tai gali būti arba nuodai arba vaistai…

Aprūpindami organizmą kaloringu maistu, mes skųsimės nuovargiu, o su amžiumi tikėtina, kad įgysime lėtines ligas.

Priežastis paprasta – nuoširdi, gausi dieta negarantuoja, kad organizmas gauna reikiamų maistinių medžiagų. Paprastai jis jaučia kai kurių medžiagų trūkumą, o kitų – per didelį kiekį, o tai neigiamai veikia mūsų sveikatą.

Tad, tai ką valgome arba gydo arba mus naikina.

Fitnetfood atsirado kaip pagalba tiems, kas nenori arba neturi laiko gilintis į kiekvieno patiekalo kalorijų ir mikroelementų suderinamumą, tačiau supranta sveikos ir subalansuotos mitybos reikšmę kasdieniame gyvenime: namuose ir darbe.

Mitybos planai, kuriuos pasirinkti galite paspaudę čia, sukurti kiekvienam pagal poreikį. Kažkas nori numesti svorį, kažkas jo priaugti. Kiti tiesiog sveikai maitintis.

Visas maistas sukurtas pagal dietologo rekomendacijas, kad kiekvienas klientas gautų jiems reikalingą kalorijų kiekį.

Palikite gaminimo rūpesčius mums, susitelkite į tai, kas svarbiausia jums!

Na, o jeigu norite sužinoti daugiau apie mitybos planus, rašykite 🙂

Parašykite komentarą