Kokie turėtų būti tinkami pusryčiai

Vienas iš žmogaus prigimties bruožų yra noras sekti tendencijas, kurios populiarėja tarp daugumos žmonių. Tai, kas madinga, dažnai sukelia norą mėgdžioti. Tuo pačiu metu mados tendencijos dažnai neatneša jokios praktinės naudos. Laimei, tinkamos mitybos mada yra maloni ir iš esmės naudinga išimtis. Kalbėkime apie sveikos gyvensenos tipus ir sistemas, kurių neatsiejama dalis yra tai, ką mes valgome, nenuraminti ir sukelti daug diskusijų. Šiandien mes kalbėsime apie tai, kokie turėtų būti tinkami pusryčiai šiuolaikinio žmogaus racione.

Pirmiausia atkreipiame dėmesį, kad pusryčiai nėra tik maistas – tai dienos pradžia, o mūsų savijauta tiesiogiai priklauso nuo to, ką valgome, ir tai taikoma ne tik fiziniam aspektui, bet ir nuotaikai, gyvybingumui bei pasirengimui naujiems pasiekimams. Norint, kad darbo diena prasidėtų produktyviai, būtina įkrauti kūną energija.

Mūsų darbo dienos prasideda tuo pačiu metu ir mes griežtai laikomės šio grafiko. Tik skirtingai nuo darbo, kuris šiandien yra vienas, o rytoj gali būti kitoks, mūsų sveikata nebus skirtinga. Todėl, jei mes taip nerimaujame dėl darbo pareigų atlikimo, turėtume dar atsakingiau laikytis sveikos mitybos principų. Valgyti pagal aiškų grafiką yra ne tik patogu, bet ir naudinga – stabilizuojamas ir normalizuojamas virškinimo trakto darbas, sumažėja sveikatos problemų (kurios, beje, neišvengiamai paveiks visus kitus dalykus), rizika.

Pusryčiai (kaip ir priešpiečiai, vakarienė ir užkandžiai) neturėtų apimti pakeliui į darbą įsigyto maisto – visų pirma, tai taikoma visų rūšių greitam maistui. Nepriimtini ir tradiciniai namų ekspreso variantai – tariamai „mėsos“ produktai – dešrelės ar dešra. Kartą ir visiems laikams siūlome atsisakyti perdirbtos mėsos – į šiuos produktus mėsa patenka minimaliais kiekiais, tačiau yra daugybė subproduktų, sumaišytų su dirbtiniais priedais, kurie yra ne tik nenaudingi, bet ir kenksmingi organizmui.

Tad, ką valgyti?

Maistingas ir sveikas, tačiau nebūtinai nuobodus. Toks turėtų būti mūsų dienos pradžios racionas. Be to, jis gali būti turtingas, skanus ir įvairus kiekvieną dieną. Taigi, kuriuos meniu pasirinkimus galima vadinti teisingais?:

  • fermentuoti pieno produktai (mažai sūrio (bet be riebalų) varškės sūris, kefyras, natūralūs jogurtai be kvapiųjų užpildų);
  • švieži vaisiai ir daržovės (ypač tais atvejais, kai jūs reguliariai mankštinatės);
  • košė (avižos, soros) kartu su džiovintais vaisiais;
  • galite pridėti sumuštinį su virta vištienos krūtinėlės filė. Atminkite: druskos, majonezo ir jo pagrindu paruoštų padažų naudojimas yra nepriimtinas, nes jis sumažina visą naudą iki nulio. Padažus, pagamintus iš natūralių produktų ir prieskonių, kurie sėkmingai pakeičia druską, galima paruošti namuose. Kartu su daržovėmis ir duona be mielių  pvz (pita duona yra puikus pasirinkimas) tai gali žymiai paįvairinti jūsų rytinį patiekalą.

Naudodami mėsą įsitikinkite, kad tai tik neriebios veislės. Iš raudonos mėsos tai būtų A kategorijos jautiena, taip pat tinka kalakutiena ar vištiena (krūtinėlės filė). Kiaušiniai yra tinkami naudoti ruošiant omletus.

Nesvarbu, kurį variantą pasirinksite (arba sugalvojote patys), atsižvelkite į šį mokslinį faktą: rytinio maisto praleidimas daro tiesioginę įtaką medžiagų apykaitai ir dėl to priauga svorio. Savo mitybos plano sudarymas nereikalauja daug laiko, jei rimtai nuspręsite imtis sveikatos. Produktų, kurie sudaro skanių ir sveikų pusryčių pagrindą, galima rasti kiekvienoje parduotuvėje, o gaminimui nereikia specialių įgūdžių.

Na, o jeigu nespėjate arba tiesiog nenorite gaminti, mūsų komanda visada pasirengusi jums padėti. Gaminame ir kiekvieną rytą pristatome maistą į jūsų namus arba darbą iš pat ryto.

Parašykite komentarą