Sveikas meniu savaitei

Meniu atnaujinamas kiekvieną savaitę!

Paruošta bendradarbiaujant su mitybos ekspertais, kurie pasirūpina, kad kiekvienoje dėžutėje būtų pakankamai mūsų organizmui reikiamų medžiagų.

SAVAITĖS MENIU GALI KEISTIS IŠ ANKSTO NEPRANEŠUS

Meniu nuo birželio 7 iki birželio 11 dienos.

SAVAITĖS MENIU
VISAVALGIAMS

Skanus ir sveikas meniu savaitei skirtas visavalgiams.

Pusryčiai: Amerikietiški blyneliai su trintomis mėlynėmis.
Priešpiečiai: Agurkų sriuba.
Pietūs: Kalakutienos guliašas su perliniu kuskusu bei pomidorų salotomis.
Pavakariai: Jogurtas su trintais ananasais, linų sėmenimis (Pina Colada skonio).
Vakarienė: Graikiškos salotos.

Pusryčiai: Itališka Ciabatta su Gourmet  sūriu, pomidoro skiltele, „Iceberg“ traškiomis salotomis. 
Priešpiečiai: Vaisių asorti.
Pietūs: Vištienos zrazai įdaryti kiaušiniu su bulvių koše maištyta su špinatais, ridikėlių – agurkų salotomis.
Pavakariai: Vyšnių musas su vyšnių tyre.
Vakarienė: Žuvies kepsnys su grikiais. Pagardintais cukinija, morkomis.

Pusryčiai: Burrito – sotus tortilijos suktinukas su kiaušiniais, pupelėmis, daržovėmis.
Priešpiečiai: Trinta morkų sriuba pagardinta kokosų pienu.
Pietūs: Juodos bandelės mėsainis su vištiena ir bulvių, morkų skiltelėmis.
Pavakariai: Tuno savo sultyse užkandis su kiaušiniu.
Vakarienė: Varškės keksai su mėlynėmis.

Pusryčiai: Virtinukai su trintomis braškėmis.
Priešpiečiai: Avižinis sausainis su razinomis, džiovintais abrikosais.
Pietūs: Žuvies maltinukai su perlinėmis kruopomis, marinuotais agurkais.
Pavakariai: kakavinis sveikuoliškas musas.
Vakarienė: Fitnetfood šefo salotos su ant griliaus kepta vištiena, abrikosais.

Pusryčiai: Moliūgų blyneliai.
Priešpiečiai: Brie sūrio užkandis su vynuogėmis.
Pietūs: Vištienos – kalakutienos plovas su avinžirniais, morkomis, salierų stiebais, česnakais.
Pavakariai: Avižinis sausainis su juoduoju šokoladu, džiovintais abrikosais.
Vakarienė: Cukinijų, džiovintų pomidorų, varškės keksiukai su krapų padažu.

 

SAVAITĖS MENIU
VEGETARAMS

Skanus ir sveikas vegetariškas meniu savaitei.

Mityba paruošta kartu su mitybos ekspertais, kurie pasirūpina, kad kiekvienoje dėžutėje būtų pakankamai mūsų organizmui reikiamų medžiagų. Savaitės meniu gali kisti.

Pusryčiai: Amerikietiški blyneliai su trintomis mėlynėmis.
Priešpiečiai: Agurkų sriuba.
Pietūs: Žuvies suktinukai su perliniu kuskusu bei pomidorų salotomis.
Pavakariai: Jogurtas su trintais ananasais, linų sėmenimis (Pina Colada skonio).
Vakarienė: Graikiškos salotos.

Pusryčiai: Itališka Ciabatta su Gourmet  sūriu, pomidoro skiltele, „Iceberg“ traškiomis salotomis. 
Priešpiečiai: Vaisių asorti.
Pietūs: Grybų-pupelių troškinys u su bulvių koše maištyta su špinatais, ridikėlių – agurkų salotomis.
Pavakariai: Vyšnių musas su vyšnių tyre.
Vakarienė: Žuvies kepsnys su grikiais. Pagardintais cukinija, morkomis.

Pusryčiai: Burrito – sotus tortilijos suktinukas su kiaušiniais, pupelėmis, daržovėmis.
Priešpiečiai: Trinta morkų sriuba pagardinta kokosų pienu.
Pietūs: Juodos bandelės mėsainis su daržovėmis ir bulvių, morkų skiltelėmis.
Pavakariai: Tuno savo sultyse užkandis su kiaušiniu.
Vakarienė: Varškės keksai su mėlynėmis.

Pusryčiai: Ryžių – varškės keksai su maskarponės sūriu, obuolių namine tyre.
Priešpiečiai: Vieno kąsnio užkandis.
Pietūs: WOK ryžiniai makaronai su krevetėmis, daržovėmis.
Pavakariai: Avinžirnių humusas su morkų, agurkų lazdelėmis.
Vakarienė: Fitnetfood šefo salotos su  ananasais, avokado vaisiumi. 

Pusryčiai: Moliūgų blyneliai.
Priešpiečiai: Brie sūrio užkandis su vynuogėmis.
Pietūs: Ryžių plovas su avinžirniais, morkomis, salierų stiebais, česnakais.
Pavakariai: Avižinis sausainis su juoduoju šokoladu, džiovintais abrikosais.
Vakarienė: Cukinijų, džiovintų pomidorų, varškės keksiukai su krapų padažu.

 

    Jūsų krepšelis
    Krepšelis tuščiasGryžti į parduotuvę